Kategoria: Reklama w sieci

Skuteczność widocznych reklam

Miasto w Nevadzie nazywane królestwem kasyn. Mało, kto wie, ale jest to także jedno z miast z największą liczbą reklam billboardowych, telebimowych i neonowych. W miesicie jest ponad milion przeróżnych reklam na budynkach, co daje ok. dwie reklamy na mieszkańca. Każda reklama jest inna, każda jest swoistym dziełem sztuki, ponieważ wszystkie muszą się wyróżniać pośród miliona innych. Miasto w nocy wygląda jak wielka kula dyskotekowa a to za sprawą kolorowych szyldów i emitujących spoty telebimów.

Cena reklamy na telebimie na sławnych kasynach sięga nawet 100 000 dolarów za dzień! Nocą jest to raj dal fotografów, albowiem iluminujące szyldy i neony dają pole do popisu i tworzenia kompozycji fotograficznych. Oczywiście miasto to nie tylko reklamy. Głownie oferuje ono rozrywkę w kasynach, ale nie brak tu również kin, teatrów czy hal sportowych. Fani sportów mają, u co oglądać na żywo. Od hokeja po koszykówkę wszystko na profesjonalnych boiskach. W mieście jest również dużo hal koncertowych, więc i fani muzyki znajda coś dla siebie.

Zdjęcie ze strony: Pixabay.com

internet

Popularne formy promocji

Najpopularniejszą formą promocji w hipermarketach jest reklama degustacyjna, w której to klient może wziąć próbkę produktu. Hostessy dodatkowo uatrakcyjniają stoiska. Kiedy klientowi będzie odpowiadał produkt próbkowy to kupi jego wersje przeznaczoną do sprzedaży, wiadomo jak coś można spróbować za darmo to można się skusić na zakup? Warto zadbać o wykonanie produktów próbkowych. Im bardziej zachęcająco będą wyglądać tym więcej osób skusi się na spróbowanie.

Miło jest także poinformować potencjalnego odbiorcę (może to zrobić np. hostessa) o różnych aspektach produktu. Z pomocą tej reklamy można także testować odbiór nowych smaków lub zapachów, dzięki czemu wiemy, co się klientom spodoba a co nie. Rodzaj tej reklamy może przynieść bardzo wyraźne efekty zwłaszcza na rynku artykułów spożywczych, choć i pokazy działania różnych produktów chemicznych przyciągną wielu odbiorców. Próbki można dodawać także do innych produktów tej samej firmy. Możliwe jest także umieszczanie ich w fachowych czasopismach.

internet

Jak reklamować usługi w sieci?

Każdy z nas może reklamować swoje usługi czy też produkty we własnym zakresie. Wystarczy odrobina kreatywności i podstawowy sprzęt, jakim jest komputer i drukarka. Wizytówki, ulotki czy nawet strony WWW są na tyle proste w wykonaniu w dzisiejszych czasach, że z powodzeniem można je robić samemu. Ważnym elementem jest poprawność gramatyczna i ortograficzna przekazywanych informacji. Należy także pamiętać o danych kontaktowych. Do roznoszenia ulotek można zatrudnić uczniów lub poprosić o pomoc znajomych lub rodzinę.

Małe ulotko-plakaty pomagają w znalezieniu pracy na własny rachunek. Strony WWW to świetna promocja całej oferty naszej firmy. Internet daje możliwości skumulowania prasy, radia i telewizji w jednym miejscu. Nasza strona może posiadać opisy produktów, jaki i ich prezentacje filmowe lub multimedialne. Reklama we własnym zakresie jest szybka łatwa i tania, dzięki czemu mogą ją stosować wszystkie firmy i wykonawcy, nie potrzeba dużej ilości pieniędzy na reklamę w telewizji czy radio, nasze własne dzieło z powodzeniem wystarczy na rozkręcenie firmy.

Zdjęcie ze strony: Pixabay.com